Aki egy netes oldalról fotókat tölt le, és azokat később más oldalakra sajátjaként feltölti, üzleti célokra fölhasználja, pályázatokra beküldi - talán nem is tud róla, de - jogsértést követ el.

MEGKÉRJÜK A SZÉGYENFALRA KERÜLŐ OLDALAK TULAJDONOSAIT, HOGY TISZTELJÉK AZ ÁLTALUK JOGTALANUL ELVETT KÉPEKBE FEKTETETT MUNKÁT, KERESSÉK MEG AZ ADOTT KÉPEK TULAJDONOSÁT, ÉS EGYEZZENEK MEG VELE VAGY A FORRÁS MEGJELÖLÉSÉRŐL VAGY A KÉP(EK) ELTÁVOLÍTÁSÁRÓL!


2010. február 19., péntek

A MI WEBOLDALUNKON CSAK SAJÁT FOTÓKAT TALÁLSZ

Aliz konyhája
*
ANDI Cuki
*
ANDI konyhája
*
ANYA FŐZTJE
*
A TENGERENTÚLRÓL JELENTEM -
*
AZ Otthon Izei
*
CHARLOTTE BLOG -
*
DELISH
*
DULMINA TÜNDÉRKONYHÁJA -
*
Főzni Jó
*
FREYAFOODS
*
GÁL Edith a konyhában
*
Gesztenye receptjei -
*
Gizi receptjei -
*
Gyöngyi - Vegyes köret
*
Hozzávalók : Egy csipet szeretet -
*
ÍZVÁLASZTÓ
*
JADE konyhája
*
JUCY ÉS A konyhában a világban -
*
Kalandok a konyhában -
*
KISKONYHÁM Izei
*
KISKUKTA a konyhában
*
KONYHAPULT -
*
KREATORTA
*
KRISZTU ÉS ÁGI
*
Lakoma GASZTROOLDAL
*
LATSIAKONYHÁJA
*
MACIKONYHA
*
MACÓKA szakácskönyv -
*
Magdi konyhája
*
MIAZMÁSOK SZÖSZMÖGÉSEK
*
Motyog konyhája
*
NAGYMAMÁM KONYHÁJÁBÓL
*
Ottis FOZ
*
RAIN & Ho
*
Receptek tartózkodás Mellett Csák ínyenceknek
Sütés - főzés rejtelmei
*
Süti projekt
*
A szellem FAZÉKBAN -
*
VEGYES Saláta -
*
VIKI EGYSZERŰ konyhája
*
YASMINE-ban/ben BAZÁRJA -



128 megjegyzés:

  1. Lányok, én ennyi gyönyörű, kreatív, tartalmas weboldalt még elképzelni sem tudtam, mint amennyi itt már összejött.
    Köszönöm nektek ezt az élményt!

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm, hogy elindítottad ezt az oldalt és csatlakozhattam :))

    VálaszTörlés
  3. Bár még sehol sem fedeztem fel saját ellopott képeimet, azért szeretnék csatlakozni. Mindig a saját fotóimat használom, mégha azok kívánni valót is hagynak maguk után. Ha mégis más fotó kellett az illusztrációhoz (ételfotó sosem), annak a forrását mindig megjelöltem.
    Szóval, a blogom címe Kalandok a konyhában, edithreceptjei.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia Edit!
    Nézegetem a honlapodat. Gyönyörű! Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Én is feltettem emblémát, igaz nem pont ezt, hanem a képet a saját képemre cseréltem rajta. Az baj?

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Dehogy baj! Én is gondoltam rá, hogy csináljunk egy embléma-kollekciót (persze ugyanazzal a szöveggel), hogy mindenki választhasson a honlapja hangulatának, színvilágának és a saját ízlésének megfelelőt.

    VálaszTörlés
  7. Az pedig maximálisan illeszkedik a törekvéseinkhez, hogy a saját fotódat használtad. :)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    De örülök, hogy már ennyien vagyunk.
    Köszi Maminti, hogy elindítottad a blogot.
    Egy apró kérésem lenne, hogy a GESZTENYE IN THE KICHEN helyett azt írd be légy szíves, hogy gesztenye receptjei.
    az in the kitchen csak a blog kép sablonban volt benne.

    KÖszi előre is. üdv. gesztenye

    VálaszTörlés
  9. Azért kezdtem összegyűjteni a weboldalak linkjeit, hogy nehogy a képtolvajokat reklámozzuk itt.
    A hangsúly ne a becstelenségre, hanem a jó példát mutató blogokra kerüljön!

    VálaszTörlés
  10. Maminti!

    Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen.
    Igen én is úgy gondolom, hogy a jó példát kell reklámozni.
    Üdv. gesztenye

    VálaszTörlés
  11. Én is csak saját készítésű képet teszek fel mindkét oldalamra. (Már van több, mint 6 ezer db.)Mindkét oldalra kitettem az emblémát és nagyon örülök a kezdeményezésnek, mert sokszor találkozom a képeimmel mások oldalán (pedig nem is olyan jó képek.):)
    www.gportal.hu/azila
    http://alizkonyha.blogspot.com

    VálaszTörlés
  12. Szia Alíz!
    Nézegetem a honlapodat. Ez a madártejes torta!!! Ó!!!
    Fantasztikusan néz ki.
    Olvasgatok és nézelődöm nálad még egy kicsit.

    VálaszTörlés
  13. Örömmel csatlakozom a kezdeményezéshez, az imént barkácsoltam is egy saját képemből logót a blogomra. Sajnos tőlem már hosszú, egybefüggő szöveget is vittek egy az egyben, úgyhogy ennek is szenteltem pár szót a képaláírásban.

    Azt szeretném kérni, hogy a "fő" blogom szerepeljen itt a listában:
    DULMINA TÜNDÉRKONYHÁJA
    http://dulmina.blogspot.com/

    A szakácskönyvem még csak készülőben van, és egyelőre nem nyilvános.

    Köszönettel,
    Dulmina

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Beírtalak. Gratulálok az oldaladhoz!
    Nagyon jó, hogy egyre többen leszünk! :)))

    VálaszTörlés
  15. Maminti! Köszönöm szépen, hogy felvettél engem is.:)

    VálaszTörlés
  16. Pont most néztem utána,de akkor én is saját képpel rakom ki a szöveget,jó? Légyszi,engem is végy a listába!:-))

    VálaszTörlés
  17. Szia Andi!
    A te oldaladba is beleszerettem. Ez a krémes kockás! :O
    És nagyon tetszik, ahogy játszol a képekkel.
    Köszönöm, hogy megnézhettem!

    VálaszTörlés
  18. Hogy Te milyen kedves vagy!:-))Köszönöm!:-))))

    VálaszTörlés
  19. Szeretnék én is csatlakozni a csoporthoz! Sajnos, érintett vagyok, többszörösen is. A honlapomnál rendszeresen, évek óta küzdöm ezzel a problémával, és a blogomnál is előfordult már, hogy szembejött velem egy idegen oldalon..

    LAKOMA GASZTROOLDAL
    http://www.lakoma.gportal.hu

    GYÖNGYI - VEGYES KÖRET
    http://www.jonnyka.blogspot.com

    Sok sikert kívánok Mindannyiunknak!!!

    VálaszTörlés
  20. Szia Gyöngyi!
    Nagyon sajnálom, hogy a te fotóidat is sorozatosan lopják, de látom, milyen szépek, szóval nem csodálkozom.

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!

    Én is szeretnék csatlakozni hozzátok!
    Sajnos az én fotóim is sokfelé megtalálhatóak a neten a beleegyezésem nélkül.

    Andi konyhája

    www.gportal.hu/andi1976

    Szép napot Mindekinek!

    VálaszTörlés
  22. Én is csatlakoznék ha lehet.
    http://kiskukta.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  23. Lányok, nagyon örülök, hogy csatlakoztatok!

    Andi, úgy tudom, te az egyik legnagyobb károsultja vagy a lopásoknak. Szinte minden tolvaj oldal tele van a szebbnél szebb fotóiddal.

    Kiskukta, gyönyörű a honlapod.

    VálaszTörlés
  24. Akkor teszek ki én is képet, ha már így megengedted hogy csatlakozzam, köszi!

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!

    Az oldalamat pár napig szüneteltetem, mert az aki több, mint 200 receptet és fotómat rakott fel az oldalára és megkértem szépen, hogy törölje most nem hagy békén, zaklatott a beírásaival.
    Még neki áll feljebb, szégyellhetné magát.
    Örülök, hogy már ennyien vagyunk!!!!

    VálaszTörlés
  26. Hát ez is vicces, hogy egy tolvaj pióca miatt kell egy régi blogot szüneteltetni.
    Miért nem ignorálod? Nem tudod moderálni a hozzászólásokat?
    Azért ennyire nem kellene komolyan venni egy senkiházi kommentjeit.

    VálaszTörlés
  27. Gesztenye!
    Ne hagyd magad! Töröld ki, amit ír, és ne azokat büntesd, akik szeretik és folyamatosan olvassák auz oldaladat!

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!

    KÖszi a kommenteket, hamarosan kinyitok, csak teszek egy két óvintézkedést :-)))

    Mai gyöngyszem, amit találtam: http://brigoldala.blogspot.com/
    és még a gasztro.blog is felvette a sorba :-(((

    VálaszTörlés
  29. Gesztenye, ez az oldal, amit találtál, döbbenetes! :(((
    Írtam neki, hogy vegye le a lopott fotókat.

    VálaszTörlés
  30. Én is írtam neki, Aliz is, Jókaja is.
    Majd meglátjuk.
    KÖszi!

    VálaszTörlés
  31. Macikonyhának is fönn van nála több képe és szó szerint kimásolt receptje is. :(((

    VálaszTörlés
  32. Megnéztem 20 receptet, kettő ismerősbe bele is botlottam.

    A gries szelet Fűszeres Eszteré, a kép is, a mézes mákos, vagy mákos mézes szelet pedig Sacié.
    Képek elforgatva, nevek megváltoztatva... Érdekes.

    VálaszTörlés
  33. Szaisztok!

    Mára legalább zárttá tette a blogját, Hmmm ez is érdekes.

    VálaszTörlés
  34. Legyünk opti,isták, és reménykedjünk abban, hogy azért tette zárttá, mert most takarít!

    VálaszTörlés
  35. Én is csatlakoznék, bár szerintem egy kicsit félreérthetö, hogy a jobboldali keskeny sávban van a negatív lista.
    Nem akarok beleszólni, de talán szerencsésebb lenne azokat kiemelni középen belinkelés nélkül, elvégre nem az a cél, hogy minél többen látogassák az oldalukat.

    VálaszTörlés
  36. Szia Maci!
    Örülök, hogy csatlakoztál te is.
    Igen, én is gondoltam, hogy inkább azokat reklámozzuk, akik tisztességesek, és ne a tolvajokat.

    VálaszTörlés
  37. http://www.fincsi.hu/

    ez is gyűjtőoldal

    üdv, marcsi

    VálaszTörlés
  38. Ez is mehet a szégyenfalra, Reni találta:

    (lásd alul)

    http://retrogastro.blog.hu/2010/02/15/paprikas_kifli#comments

    VálaszTörlés
  39. Köszönöm szépen!
    Írtam nekik, hogy fölkerültek a szégyenfalra és vegyék le az oldalukról a lopott tartalmakat.

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok!
    Én is szeretnék csatlakozni, ha lehet. Már 2 képtolvajjal is meggyűlt a bajom, így az összes képemre raktam most vízjelet, hogy ne tudják felhasználni az én képeimet. Szerintem csak ez az egy megoldás van ellenük.
    A blogom elérhetősége: www.foznijo.blog.hu
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  41. Szia Borzsi!
    Nagyon örülök, hogy csatlakoztál te is!
    Mire jutottál a képtolvajokkal?
    Melyik oldalakra kerültek föl a fotóid?

    VálaszTörlés
  42. Szia!Mindkét oldal megszűnt, szerencsére.A hoxa.hu-n volt egy Liza mama,de ő az emailem után korrektül kirakta az oldalamra mutató linket.A másik a mindenkilapja.hu-n Edit Receptvarázs oldala volt, de törölték, miután írtam a szolgáltatónak.Szóval ők már nem garázdálkodnak többet. Köszi, hogy betettél a listába!

    VálaszTörlés
  43. Örülök, hogy megoldódott a probléma.
    Liza mama nem rosszindulatú, csak nem gondolt rá, hogy nem kéne mások képeit használnia.

    VálaszTörlés
  44. Hello!

    Én ugyan csak nemrég kezdtem blogolni, de látom milyen problémás esetek vannak. Én is csatlakoznék az egylethez és kiteszem a képet is!
    Mindenkinek jó főzőcskézést :)
    Üdv,
    Livi

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok, kissé későn, de csatlakoznék én is, már a múlt hetekben írogattam postokat a blogomban, szerencsére mind a 4 oldal, ami tele volt gasztrobloggerek fotóival megsemmisült, vagy javította a webmester!
    Sziasztok, Latsia

    VálaszTörlés
  46. Latsia, nagyon örülök, hogy ilyen eredményes voltál!
    Ha tudsz még olyan oldalról, ahol lopott fotók vannak, kérlek, írd be ide is!

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok!

    Már írtam róla, hogy valaki ellopta 200 receptemet a saját képeimmel. Mivel írtam neki, letörölte a blogját, újra kezdte, de úgy látszik egy beteg elmebajossal van dolgom. A múlt héten bezártam miatta, de aztán annyi kedves levelet kaptam, hogy kinyitottam. MOst meg azzal próbál felbosszantani, hogy elkészíti, amit én de a saját képeit teszi be. Apró módosításokat csinál a receptben. Szerintem csak eszi a sárga irigység, mert az ő blogját nem látogatja szinte senki. Nem írom ki ide, mert már egyszer megköszönte a népszerűsítését. Ezt még egyszer nem fogom.
    Szerintetek mi késztet valakit ilyen beteges dologra?
    na mindegy nem hagyom magam bosszantani, csak mosolygok rajta, hogy milyen hp.
    Örülök,hogy egyre többen vagyunk!

    VálaszTörlés
  48. Na, vegre en is eljutottam ide! Csatlakozhatom?

    VálaszTörlés
  49. Gesztenye, velem már több, mint egy éve csinálja ezt egy nő. :S
    Vannak ilyenek.
    Ne foglalkozz vele!
    Amint átírja a dolgot és ő készíti a fotót, hivatalosan már semmit sem tehetsz, úgyhogy csak neked rossz, ha idegeskedsz.

    VálaszTörlés
  50. Szeretnék érdeklődni, hogy erre az úgynevezett szégyenflara milyen okból kifolyólag került fel a weboldalam a http://receptkalauz.hu . Pár hete írtak nekem az ügyben, hogy az oldalamon találtak egy lopott képet, amit rövidesen el is távolítottam.

    Fel szeretném hívni a figyelmet arra, hogy a receptkalauz.hu egy receptgyűjtemény és NEM BLOG, tartalmát sok különböző (jelenleg körülbelűl 100 tagja van) regisztrált felhasználó alakítja, az oldal vezetősége, csak moderálja azokat. Sajnos néha megeshet, hogy olyan tartalmak csúsznak át a moderáláson, amik esetleg nem a feltöltő szellemi tulajdonát képezik, ezt ráadásul bonyolult elenőrizni. Természetesen, ahogy az az oldal szabályzatában le van írva, ha a képek kedves tulajdonosai megírják a problémát, akkor tudunk intézkedni.
    Az ilyenfajta bizonyítékoktól mentes vádak meg kimerítik a rágalmazás fogalmát , amiért már súlyos kártérítési pereket lehet indítani. Természetesen én egyet értek a kezdeményezéssel, le a lopott képekkel, de ez így ebben a formában nem ér semmit. Akik feltették az oldalamt erre a listára, azoknak elég nagy volt a szájuk ahhoz, hogy itt vádaskodjanak, de ahhoz már túl gyávák voltak, hogy nekem írjanak a problémájukról (lehetséges, hogy azért, mert nincsenek is lopott képek, csak rövid volt a lista a szégyenfalon?)

    KÉREM A JÖVŐBEN A WEBOLDALON MEGADOTT ELÉRHETŐSÉGEKET HASZNÁLNI AZ ILYEN SZÉGYENFALAK HELYETT.

    remélem az oldalam minnél előbb törlődik erről a szégyenfalról.

    VálaszTörlés
  51. Kedves Névtelen!
    Ha te vagy az általad említett oldal tulajdonosa/üzemeltetője/moderátora, akkor esetleg néha nézd is meg az oldaladat!
    Az általad megnevezett honlapon szinte csak a netről vagy szakácskönyvekből összelopkodott fotól találhatók.
    Nagyon szomorú, ha te eddig nem vetted észre, hogy többszáz lopott fotó van a weboldaladon.

    Csak példának mondom: Garamvári Andrea név alatt több komplett szakácskönyv van bemásolva az oldalra. A könyvek szerzője ehhez hozzájárult?

    VálaszTörlés
  52. Legyen egy pozitív visszajelzés is: A Momo-ra vitte el valaki 70 receptemet, szőrőstől, bőröstől. Nem álltam le vitatkozni senkivel, a webmesterüket kerestem meg, és pozitívan reagált. Kapott az illető 72 órát, hogy linkeljen.. Nem tette, így az egész csoportja megszüntetésre került.

    VálaszTörlés
  53. Gyöngyi, köszönöm, hogy megosztottad ezt az infót velünk.
    Én azt tapasztalom, hogy a netes társadalom tagjainak többsége szerencsére támogat minket.

    VálaszTörlés
  54. Én is szeretnék csatlakozni, soha meg sem fordult a fejemben hogy mások által készített fotókat használjak!

    VálaszTörlés
  55. Ja és már sok helyen láttam visszaköszönni a képeimet, pl. a sütigyáron most is fent van az egyik sütireceptem, ami más nveve alatt fut, és ez a süti éppen egy új próblkozás is volt ráadásul, tehát más előttem nem készítette.

    VálaszTörlés
  56. Szia Ottis!
    A Sütigyár oldal kész tárháza a lopott fotóknak. :(
    Ráadásul az oldal működtetői egyáltalán nem viselkednek becsületesen ezügyben.
    Hiába keresi meg őket az ember, nem veszik le a lopott fotókat.
    A RAMA SÜTIGYÁR tényleg szégyenfalra való!

    VálaszTörlés
  57. Gyorsan szavaztam rád egyet a blogversenyen. :)

    VálaszTörlés
  58. Köszönöm hogy létrehoztad ezt a blogot, és azt is hogy itt lehetek köztetek. Sajnos éppen tegnap láttam a "Sütigyárba" tette fel valaki Wise Lady pillecukor receptjét. Van akit semmi nem érdekel. Jól felbosszantottam magamat rajta!!!

    VálaszTörlés
  59. Gizi, én is rengeteget bosszankodtam már a RÁMA SÜTIGYÁR miatt. És nem csak én.
    Annyit mindenképpen tehetünk, hogy soha nem ajánljuk a blogunkban a receptek hozzávalóinál a Rámát vagy más Unilever terméket.

    VálaszTörlés
  60. maminti!
    Én most ezt úgy próbálom kivédeni, hogy beküldök minden sütemény receptemet a saját képemmel amely a blogomba is fent van. Abban reménykedem, hogy így nem próbálja meg más ott közölni. Ha én dolgozom vele, legalább a sikert is én arassam le. (lehet ez hülye felfogás, de ha már oda nem meri elvinni senki a receptemet a képpel, már az is fél siker) Ajánlani meg tuti hogy nem fogom ezeket az oldalakat a blogomba!!!

    VálaszTörlés
  61. Gizi, én nem szeretném a saját receptjeimmel és fotóimmal gazdagítani a Unilevert. :(
    Tőlem is rengeteg képet loptak el.

    VálaszTörlés
  62. Talán ez a Névtelen volt az aki befenyítette duendét is, aki ezért bezárta az első blogot.
    Örülök, hogy Maminti te határozott és elszánt vagy. Megnéztem a szóban forgó oldalt, és szinte az összes kép a netről, illetve külföldi oldalakról másolt, forrás nélkül.
    Szégyen, hogy még ezek után neki áll reklamálni maga a tolvaj!

    Kálmán

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok!

    Találtam egy érdekes oldalt....
    http://www.moriczeszter.eoldal.hu/

    VálaszTörlés
  64. Szia Kálmán!
    Az a döbbenet, hogy éppen az kiabál, aki a legsárosabb. :S

    VálaszTörlés
  65. Szia Bianka!
    Nagyon örülök, hogy te is csatlakoztál. :)

    VálaszTörlés
  66. Szia Andi!
    Köszönöm szépen! Tele van lopott fotóval. :(((

    VálaszTörlés
  67. Én Szamóca e-oldal csörögefánk képét ismertem fel egyből.

    http://www.moriczeszter.eoldal.hu/oldal/fankok_-palacsintak_-langosok___

    VálaszTörlés
  68. Szia Esőcseppecske!
    Van ott jópár kép mástól is. Pl. Andi konyhájából, Marisom Kedvenc receptjeim oldaláról...

    VálaszTörlés
  69. Szóltam Móricz Eszternek (http://www.moriczeszter.eoldal.hu), hogy vegye le az oldaláról a lopott fotókat.
    Úgy látom, levette őket. Szóljatok, ha ti még találtok nála lopott képet!

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok!

    Csatlakoznánk, mert mi is csak saját képet használunk
    http://www.nagymamamkonyhajabol.hupont.hu

    VálaszTörlés
  71. Szia Krisztime!
    Nagyon jó, hogy te is közöttünk vagy!

    VálaszTörlés
  72. Lányok, Móricz Eszter szakácskönyvét töröltem a szégyenfalról, mert levette róla a lopott fotókat.
    Ilyenkor nagyon tudok örülni. Ez azt jelenti, hogy van értelme annak, mait csinálunk.

    VálaszTörlés
  73. Maminti!

    zeretném figyelmedbe ajánlani a következő oldalt, főleg a komment váltásomat.
    Főként az utolsó mondatát, hogy minden szabadon másolható, ha a forrást megjelöli valaki.
    Ez igaz, de a képekről a feliratot akkor miért vágta le? A válasz az volt, hogy csúnyának tartotta a képeket felirattal.
    Hmmmm, nekem nincs közte képem, de elgondolkodtató a gondolkodása, miszerint mi gasztrobloggerek elősegítik az egészségtelen táplálkozást na receptjeinkkel.
    Nézzetek körül nála.

    VálaszTörlés
  74. bocs lemaradt a link:
    http://finom-falatok.blogspot.com/2009/12/rakott-kel-maskepp.html

    VálaszTörlés
  75. Csatlakozom Gesztenyéhez, sok gasztroblogger fotója fent van az általa említett oldalon, ráadásul a receptke sem stimmelnek a képekkel, az én képemhez pld. valamilyen tönkölybúzás cuccot tett fel...:-)
    Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  76. http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://images.puszta.com/rozsa_fank/Rozsa%2520fank%25201000.jpg&imgrefurl=http://puszta.com/hun/gastronomy/cikk/kurtoskalacs&usg=__BkoyPtS5lDVxd0DPUyIAiolAeTE=&h=861&w=1000&sz=234&hl=hu&start=141&um=1&itbs=1&tbnid=9rTmjBh1dtx_kM:&tbnh=128&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3Dkal%25C3%25A1cs%26start%3D140%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Nekem is van egy saját weboldalam, saját készítésű fotókkal, és szeretnék csatlakozni ide hozzátok, de nem tudom, hogyan kell. Az oldal címe: sutiproject.atw.hu.
    Ha lehet, vegyetek fel, légyszi. Köszi!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok!

    Kedves Maminti, mi is csatlakoznánk hozzátok!!!
    Mindenki a saját tollával ékeskedjen!!!!
    Mi is így teszünk!!!
    Üdvözlet: krisztu-agi.blogspot.com

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok!

    Örülök, hogy egyre többen vagyunk és vissza tudjuk szorítani az ilyen tara féléket aki a fent említett finom falatokba írogat, azaz lopkod.
    Újra megnyitotta a múlt héten zárttá tett blogját, nézzétek át, tőletek mit lopott.
    Letiltotta a kommenteket, nem tudtok elérni nála semmi,.
    Azaz nekem annyit sikerült, hogy telecseszte a blogom névtelen gusztustalan kommentekkel.
    Én egy időre kiszálltam, jó munkát ls kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek.
    Maminti, tedd ki az oldalra légyszí a nevezett blogot.
    Köszi.
    üdv. gesztenye

    VálaszTörlés
  80. Én is szeretnék csatlakozni....

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok.Örülök hogy egyre többen vagyunk.Én is gondoltam hogy a logóra saját képet teszek,de eddig arra gondoltam,hogy egységes és könnyen felismerhető.De ha lehet akkor én is megpróbálkozok vele.

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok!
    Javaslom, hogy aki a Sütigyárba feltöltött receptek mellett megtalálja a fotóját, írjon nekik a feltöltő és a receptek megnevezésével, mert nekem szó nélkül levették a fotóimat egy csajszi neve mellől, akinél 40! darab fotómat találtam meg. Szóval nagyon kézségesek voltak és írták, hogy szóljak máskor is. Sőt azt is kérdezték, hogy a recepteket is lemásolta -e a hölgyemény. Hát persze, hogy lemásolta, de engem csak a csaját fotóim bosszantottak...

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok!Szeretnék én is csatlakozni!

    http://www.freyafoods.lapunk.hu

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok.

    Mi is csatlakoznánk a férjemmel.
    Na nem mintha a mi fotóinkat lenyúlná bárki is, de az elv miatt jöttünk.

    A logót már kitettem az oldalra.

    http://megfozve.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Én is szeretnék csatlakozni a blogommal: www.kreatorta.blogspot.com.
    És lenne egy kérdésem is: van két szkennelt kép a blogomon a Nők Lapjából, természetesen a forrás, a cím, a megjelenés dátumának megjelölésével. Az egyik egy receptleírás, a másik egy babafotó.
    Ezt szabad-e, mert ha nem, azonnal leveszem, csak ezt nem is tudom pontosan, hogy lehet-e?
    Válaszotokat köszönöm.

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok!

    Én is szeretnék csatlakozni.

    http://magdikonyha.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  87. Nagyon örülök a sok új jelentkezőnek!
    Bocsánat, hoyg eltűntem, de nagyon elfoglalt voltam mostanában.
    Igyekszem behozni a lemaradásaimat.

    VálaszTörlés
  88. Szia!

    Nem tudom él-e még az oldal, remélem igen, mert újabb gyöngyszemet találtam:
    http://amalia-edessegek.honlapepito.hu/?modul=oldal&tartalom=1105903
    nézzetek körül nála.
    üdv. gesztenye

    VálaszTörlés
  89. Szia Gesztenye! Köszi, hogy szóltál, és e-mailt is küldtél, nagyon rendes Tőled! Bizony, az én honlapomról (www.lakoma.gportal.hu) származó receptekkel büszkélkedik Amália, mint írja, cukrász mester! Erősen kételkedem...

    http://amalia-edessegek.honlapepito.hu/?modul=oldal&tartalom=1105903

    VálaszTörlés
  90. Szeretnék csatlakozni, ha még lehet...
    Nekem eddig ugyan nem tulajdonították el a képeimet /legalábbis nem tudok róla/, de meg tudom érteni a felháborodását annak, akiét ellopták.
    A receptekkel már nem ennyire egyértelmu a helyzet, hiszen lehet, hogy az illeto azt máshonnan vette... Nekem is van sok olyan receptem leírva tobb mint 20 éve, amibe aztán belebotlok kulonbozo helyeken. Viszont ha egy ételt valamelyik gasztroblogról veszem, akkor mindig megjelolom a forrást, és csak saját képet rakok mellé.
    Szerintem ez így korrekt.

    http://szemiramisz.blogspot.com

    VálaszTörlés
  91. Ez az Amália-oldal meg is szűnt, úgy látom.

    VálaszTörlés
  92. A mi oldalunk természetesen él.
    (Csak néha én már alig-alig. DE azért nem adom föl.)

    VálaszTörlés
  93. Szia Szemirámisz!
    Teljesen egyetértek veled.

    VálaszTörlés
  94. LÁNYOK, FIÚK!
    Akinek van ilyen blogspotos oldala, legyen szíves, segítsen nekem!
    Egyszerűen az agyamra megy, hogy az oldalon minden előzmény nélkül eltűnnek szövegrészek, a kisbetűkből nagybetűk, a nagyokból kicsik lesznek, megváltoznak a színek...
    Miért van ez?

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok!

    Ismét egy gyöngyszem, szerintem egy sem a saját képe.
    http://liawolf.blogspot.com/search?updated-max=2010-01-29T13%3A00%3A00%2B01%3A00&max-results=35

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok hogyan lehet felkerülni a listára, én is csak saját fotókat használok, igaz még nincs olyan sok de azért gyarapszik http://www.receptpalota.hupont.hu

    VálaszTörlés
  97. Sziasztok!
    Én is csatlakoznék, csak saját fotókat használok! (meg is látszik... :P)
    http://gombahaziko.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  98. Íme, az újabb felfedezésem: http://suhodminyak.freeblog.hu/archives/2009/01/25/Tragedia/#comments
    A www.lakoma.gportal.hu oldalról vitte el a képet.

    VálaszTörlés
  99. Ha a szégyenfal blogra kattintok, ez jelenik meg:
    http://kepmester.silihost.hu/images/228/816/00000234.jpeg

    FIGYELMEZTETÉS, VÍRUSRÓL.. Remélem nem igaz..

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok
    Megkérdezhetem, hogyan kerölhetek fel a listára?
    Ha lehet rakjatok fel, nincs sok fotó oldalamon csak egy-pár, de azok sajátok, köszi

    VálaszTörlés
  101. Szia!

    Szeretnék én is csatlakozni a mozgalomhoz:)
    A logót már ki is tettem az oldalamra, szeretném ha felvennél ide a fenti listába engem is.
    Köszönöm
    http://picijuci.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok!

    Szeretnék csatlakozni a mozgalomhoz. A blogom ugyan még gyerekcipőben jár, de a logót már kitettem:)

    http://infoim.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  103. Már egy ideje nem figyeltem, hogy ki és hová rakja fel a receptjeimet, da ma belefutottam egybe, és kiderült, hogy 12-t is elvitt képpel együtt, és rakta fel a gasztrokalandor oldalra.
    http://www.gasztrokalandor.hu/receptek/bekuldte/emma1988.html

    VálaszTörlés
  104. Alig száradt meg a "tinta" az előző bejegyzésemen, már kaptam is egy levelet a gasztrokalandortól. Azt hiszem követendő példa. Jó lenne, ha minden hasonló reklamációnkra ilyen kedves és pozitív választ kapnánk.

    "Kedves Alíz!

    Olvastam Emma receptjénél a hozzászólását.
    Mint az oldal üzemeltetői nem tudjuk minden recept eredetiségét ellenőrizni,
    ugyanakkor mi sem támogatjuk a másolást.
    Ezt a recept feltöltésénél külön ki is emeljük.

    Amennyiben elküldi nekem a receptek linkjeit
    (gasztrokalandoros + az Ön oldalának ugyanazon receptek linkjeit), akkor minden
    receptnél feltüntetem azt, mint forrás, kattintható link formájába.

    Megfelelne így Önnek?

    Várom visszajelzését."

    Elküldtem a linkeket, mert az ellen semmi kifogásom nincsm, ha a receptjeimet, képeimet népszerűsítik.

    VálaszTörlés
  105. Szia!!
    Csatlakoznék én is és kitettem a logót!!
    http://varibcsi.gportal.hu/
    Nekem is van nem sok pár darab olyan recept hogy saját képpel, de máshonnan a recept de azt jelölöm az oldalamon!! Remélem így korrekt??? Előre is köszönöm Ibcsi

    VálaszTörlés
  106. Szia!

    Én is kitettem ezt a védjegyet a blogomra!

    www.krisztakonyhja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  107. Szia Maminti!Én most indítottam egy blogot, és szeretnék csatlakozni hozzátok.Csak saját fotókat használok.A logót is kiteszem.Előre is köszi.
    http://makacskakonyhaja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok!

    Én is kitettem mindkét honlapomra......egyetértve.
    http://zsuzsikonyhaja.gportal.hu
    http://zsuzsiafazekban.blogspot.com/

    Szép napot mindenkinek! Zsuzsi

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok!

    Én is kitettem a blogomra:
    http://etelekestortak.blogger.hu/

    Betty

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok, en is sajat fotokat hasznalok, nem nagyon tudom meg jol kezelni a blogomat de szeretnem ha a fotoim nem kerulnenek masok lapjaira, kerlek tanitsatok meg engem is hogyan kell fel tennem a logot a blogomra, koszonom elore is.

    VálaszTörlés
  111. Szia Maminti! Csatlakoznék én is. Csak saját fotókkal dolgozom, eszembe sem jutna másét feltenni, amúgy is élvezem a szebbnél szebb képek készítését! Recepteket szoktam mástól átvenni, de szigorúan megjelölve és linkkel ellátva teszem, minden alkalommal megköszönve az illetőnek a receptet! Szerintem ez a legkevesebb amiért ilyen sok finomságot tanulunk egymástól! Köszi előre is!
    Amúgy már régóta fent van a bejegyzés a képemmel, hogy csak saját fotót használok, de ide még nem volt időm írni. :D

    VálaszTörlés
  112. Sziasztok! A Védjegyet már régen kitettem a blogomra, de csak most jelentkezek hivatalosan.
    www.napmnap.blogspot.com
    Az az egy kérdésem van, hogy akik most jelentkeznek a Védegyletbe, azoknak a blogcímét is beírod a A MI WEBOLDALUNKON CSAK SAJÁT FOTÓKAT TALÁLSZ bejegyzésedhez? Mert látom hogy nagyon régen volt frissítve a bejegyzés, és azóta sokan jelentkeztek.

    VálaszTörlés
  113. Szia Maminti! Látom régen volt új hozzászólás, de hátha frissítesz még. Ha igen, akkor szeretnék csatlakozni Én is. Most indítottam a blogom, eddig még szerencsére nem tapasztaltam a fotóimról, hogy ellopták volna, de most már bloggerként, lehet, hogy fogom, bár nem szeretném. Azért szeretnék csatlakozni, mert mindig a saját képeimet használom, nem másét.
    Blogom címe: Zsuzsi finomságai
    http://zsuzsifinomsagai.blogspot.hu/

    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  114. Sziasztok!
    Szeretnék én is csatlakozni! Csak saját fotókat használok már 8 éve, eszembe sem jutna, hogy másét elvegyem!
    Böbsi- konyhája
    http://bobsii.gportal.hu/

    VálaszTörlés
  115. Csatlakoznék hozzátok, mivel én is csak saját fotót használok.
    piroskonyha.blogspot.hu

    VálaszTörlés